pátek 22. ledna 2016

Pád na hubu!

Ano, ano velmi nehezký nadpis.

Je to tady, přišlo to, moje první zkouškové období, respektive už je druhý týden zkouškového, tedy alespoň na školo kde studuji já.

Na začátku to šlo, zkoušky jsem zvládala, dospěla jsem i k tomu určitému počtu kreditů, kdy už teď je jasné, že postupuji do druhého semestru. Ovšem včera jsem psala další zkoušku a před chvílí jsem se dozvěděla, že jsem ji neudělala, jak jen se tam to F vyjímá. 

A můžu si za to sama, nějak sem neměla energii a sílu se na tu zkoušku učit delší dobu, já vlastně do té školy jela s tím, že to neudělám. Teď je mně to ovšem líto, ale chybami se člověk učí. Ano, na příští termín se naučím lépe, doufám v to. 


Jak jste na tom vy se zkouškami a blížícím se pololetím?

Mějte se krásně!
B.


It´s here..


Hello!

Today I just want to write something about my feelings.
At these days I´m doing exams in my university. I´m almost done with the exams. Whay I say almost? Cause I wrote one exam yesterday and I didn´t pass it :(. But when I was going to school to do this exam I knew that I didn´t study a lot, so I knew that I will not pass. I´m sad now because I need to study again and harder and I hope I´ll pass this exam. 

Do you have exams as well?

Have a nice day!
B.

Žádné komentáře:

Okomentovat