pondělí 4. ledna 2016

Ztracená bloudím...


Znáte tu písničku? Né, že by byla moje oblíbená, ale momentálně jsem ji využila k popsání situace, jak se právě teď cítím. 

Když jsem byla malá, měla jsem jasně dané cíle a hrozně moc jsem se těšila až budu konečně velká a dospělá. Dnes jsem oficiálně mezi dospělými téměř už dva roky a vůbec se tak necítím (o tom někdy v příštím článku)  a jsem ztracená ve světě "dospěláků". Něco podobného jsem už psala po příjímačkách na vysokou školu. Nyní na té škole studuji. Vlastně bych si asi neměla stěžovat, spíš bych si měla nafackovat - chodím do školy, rodiče mě podporují, mám co jíst, mám kde bydlet a mám se celkově dobře, ale pořád se cítím tak, že nevím co dál. Jsou lidé, kteří mají mnohem větší problémy než já (já vlastně žádný nemám) a proto jak jsem již psala bych si nejraději nafackovala, ale je to tak nějak moje psychika, která se necítí dobře. Znáte to? Já takové věci zažívám už několik měsíců a také se popravdě dusím v České Republice. 

Budu Vám vyprávět krátkou story, už jako malá jsem chtěla být letuška a proto jsem také šla studovat střední hotelovou školu, vždycky jsem říkala, že po střední pojedu někam do zahraničí a že na vysokou školu nepůjdu. A najednou je všechno jinak a já se dusím a na druhou stranu si říkám, jestli vlastně mám na to být letuška, popravdě připadám si, že jsem úplně k ničemu a nevím jak s tím bojovat. 

Nikomu jsem se zatím nesvěřila, takže jste první.
Zároveň bych Vám chtěla popřát všechno nejlepší do nového roku a doufám, že zažíváte mnohem radostnější chvíle než já.

Mějte se krásně.
B.

I feel lost

Hello!!

I have one problem, I feel lost. I know it is easy to say it, but I´m going to expalin it.
I study, I have family, I have everything we can say but I feel like I don´t know what to do. I feel that I am person for nothing and I have no idea how to deal with it.

I will tell you a short story. 
When I was young a had a dream about my job. I wanted to be flight attendent. Because of that I chose a high school with specialization hotels and tourism. I thought that after high school a leave Czech Republic. But now I´m studying tourism at university. So my plans quite have changed. And now I feel lost and I´m thinking every day what I should do with my life.

Do you have experiance with this mood?

Anyway I wish you Happy New Year and hope you feel better than me :)

Bye
B.





Žádné komentáře:

Okomentovat